Etykieta SPA
1. Kiedy należy przybyć na umówiony zabieg?
Zalecamy przybycie do recepcji SPA minimum 10 minut przed umówionym zabiegiem.
Umożliwi to Państwu spokojne przebranie się i wypełnienie karty klienta. Jest ona uzupełniana tylko przy pierwszej wizycie i ma na celu zapoznanie się naszego personelu z aktualnym stanem Państwa zdrowia. Pozwoli to nam na prawidłowe dostosowanie zabiegu do Państwa potrzeb.
2. Na co trzeba uważać przed skorzystaniem z zabiegu w SPA?
Sugerujemy, aby nie nadużywać kąpieli słonecznych przed zabiegami, aby efekt poparzenia skóry nie wpływał negatywnie na komfort zabiegów.
Nie należy się depilować przed peelingami ciała.
3. Strój obowiązujący w SPA
Przygotowaliśmy dla Państwa wygodne szlafroki, ręczniki, kapcie i bieliznę jednorazową, którą otrzymają Państwo na miejscu bezpłatnie.
4. Jeżeli przed ustalonym zabiegiem Państwa stan zdrowia ulegnie pogorszeniu, prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną lub mailową.
Dane te pozwolą naszemu terapeucie na dokładne ustalenie czy Państwa niedyspozycja nie jest przeciwwskazaniem do zaplanowanego zabiegu.
5. Polityka SPA
Aby zapewnić Państwu komfort i poczucie bezpieczeństwa, prosimy o stosowanie się do polityki SPA. Chcąc zapewnić Państwu całkowity relaks, prosimy również o uszanowanie prywatności innych gości poprzez wyciszenie telefonów komórkowych i zaprzestanie głośnych rozmów.
Spożywanie alkoholu, wyrobów tytoniowych, a także środków odurzających na terenie naszego SPA jest surowo zabronione. W przypadku złamania powyższej zasady, personel
ma prawo poprosić Państwa o opuszczenie lokalu.
6. Rezerwacja
Klient posiadający rezerwację w salonie otrzymuje SMS (z systemu rezerwacji) na podany przez siebie numer telefonu z przypomnieniem i prośbą o potwierdzenie rezerwacji. Jeśli klient nie potwierdzi wizyty (telefonicznie lub SMS-owo) 48 godzin wcześniej, to rezerwacja zostanie anulowana.
Spóźnienie na zabieg odbywa się kosztem przewidzianego czasu Państwa zabiegu.
Przy rezerwacjach zabiegów od 100 PLN wzwyż, klient zobowiązany jest wpłacić na numer konta bankowego Spa, znajdującego się na naszej stronie internetowej, zaliczkę w wysokości 50% ceny wybranego zabiegu. Wpłacona kwota jest kaucją zwrotną, jeśli klient anuluje rezerwację na pełne 24 godziny przed zabiegiem.