\n

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży voucherów (dalej ,,Voucher’’).
    2. Sprzedawcą Moonlight Spa Anna Odrzywołek, ul. Bonifraterska 2, 31-061 Kraków NIP: 677-227-34-97 na stronie https://moonlightspa.pl/kup-online-dabska-moonlight-spa/ oraz https://moonlightspa.pl/kup-online-moonlight-spa/
  2. Ze Sprzedawcą można kontaktować się:

-pod adresami email: kontakt@moonlightspa.pl, hotel@moonlightspa.pl
-pod adresem: Moonlight SPA, ul. Bonifraterska 2, 31-061 Kraków w godzinach otwarcia: pon-sb 10:00 -20:00, ul. Dąbska 5, 31-572 Kraków pon-nd 10:00-21:00.
-telefonicznie tel: Bonifraterska – +48 518-77-77-12, Dąbska – +48 692-759-729.

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze Sprzedawcą umów na odległość – sprzedaży Voucherów.
  2. Regulamin określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną; warunki świadczenia usług drogą elektroniczną; warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną; tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
  3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
  4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie.
  5. Regulamin Sprzedaży stanowi integralną część każdego zamówienia na zakup Vouchera przez Klienta.
  6. Klient, składając zamówienie na zakup Vouchera, oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje treść niniejszego Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną.
  7. W przypadku osób niepełnoletnich lub niemających pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych do realizacji niektórych Voucherów, wymagana jest zgoda prawnych opiekunów małoletniego lub osoby niemającej pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych wyrażona w formie aktu notarialnego, oraz obecność min. jednego z opiekunów na miejscu, w którym jest realizowany Voucher. Brak dokumentu zgody lub nieobecność jednego z opiekunów są podstawą dla Sprzedawcy do odmowy realizacji Vouchera.

§ 2. Definicje

  1. Klient – rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która dokonuje zakupu Vouchera w zamian za zapłatę Sprzedawcy środków pieniężnych w wysokości równej wartości Vouchera, akceptująca postanowienia Regulaminu.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Voucher – potwierdzenie zawarcia umowy na skorzystanie z usługi oferowanej przez Sprzedawcę w określonym lub do określonego na Voucherze terminie, w godzinach i datach otwarcia salonu Moonlight SPA i o ile jest to wyraźnie wskazane podczas zakupu i na Voucherze, po uprzedniej rezerwacji terminu. W przypadku braku informacji na Voucherze dotyczącej liczby osób, jakie mogą jednorazowo skorzystać z usług, Voucher upoważnia do skorzystania z usług przez jedną osobę. W formie papierowej lub elektronicznej z indywidualnym ID w postaci indywidualnego numeru, uprawnia Klienta lub Konsumenta do wykorzystania Vouchera do wysokości jej wartości na pokrycie usług świadczonych przez Sprzedawcę.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem Panelu sprzedaży, określające rodzaj i liczbę Voucherów.
  5. System płatności online – eService sp. z o.o., ul. Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejestrowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000490970, NIP: 118-14-77-610, REGON: 016107240.
  6. Panel sprzedaży – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, umożliwiający świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zawarcie umowy na odległość ze Sprzedawcą, znajdujących się w serwisie internetowym Sprzedawcy. Panel sprzedaży znajduje się na stronie https://moonlightspa.pl/kup-online-dabska-moonlight-spa/ oraz https://moonlightspa.pl/kup-online-moonlight-spa/ .
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  8. E-paragon – jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r., Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać́ kasy rejestrujące.

§ 3. Informacje ogólne wskazujące sposób skorzystania z oferty

  1. Korzystanie z usług możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system Klienta minimalnych wymagań technicznych:
  1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet;
  2. dowolna przeglądarka internetowa,
  3. dostęp do poczty elektronicznej.
  1. Vouchera dostępne w wariantach szczegółowo wskazanych pod adresem https://moonlightspa.pl/kup-online/.
  2. Voucher jest ważny 180 dni do od dnia nabycia. Voucher bez wpisanej daty ważności, a także po upływie terminu jej ważności jest nieważna. Okres ważności Vouchera nie może zostać przedłużony, z wyjątkiem sytuacji nadzwyczajnych niezawinionych przez Klienta, takich jak: choroba, wypadek losowy, działanie siły wyższej lub brak dostępnych terminów z winy Sprzedawcy. W takich przypadkach przedłużenie ważności Vouchera następuje na podstawie indywidualnej decyzji Sprzedawcy.
  3. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne. Nie jest również możliwa wymiana na środki pieniężne niewykorzystanej wartości Vouchera, gdy wartość Vouchera opiewa na kwotę wyższą niż wartość rezerwowanej usługi opłacanej Voucherem. Usługę objętą nabytą Voucher będzie można wymienić na inna usługę stacjonarnie w Salonie Moonlight Spa w dniu realizacji Vouchera.
  4. Zamówienie Vouchera może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem https://moonlightspa.pl/kup-online/.
  5. Voucher nie łączy się z innymi promocjami.
  6. Voucherów nie można sumować.
  7. Każda Voucher ma swój indywidualny numer ID.
  8. Vouchera mogą przewidywać ograniczenia w zakresie dostępności terminów, w szczególności ograniczenia, co do realizacji usług w terminach: tzw.: ,,długich weekendów’’, Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Nowego Roku, Świąt Wielkanocnych. Długi weekend to określenie weekendu, gdy dzień bezpośrednio sąsiadujący z sobotą i niedzielą jest również wolny od pracy, najczęściej z racji przypadającego dnia ustawowo wolnego od pracy.
  9. Informacja o realizacji Vouchera dostępne są u Sprzedawcy w dniach od poniedziałku do piątku w godz.10:00-20:00.
  10. Klient jest zobowiązany do uprzedniej rezerwacji usług, z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedokonania uprzednio rezerwacji, Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera.
  11. W przypadku utraty przez Klienta Vouchera będzie możliwe skorzystanie z niej w okresie jej ważności pod warunkiem okazania Sprzedawcy potwierdzenia zapłaty oraz podania numeru ID Vouchera.

§ 4. Rodzaje, zakres i warunki świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sprzedawca świadczy następującą usługi za pomocą Panelu sprzedaży:
    a) usługa umożliwiająca zapoznanie się z ofertą Sprzedawcy,
    b) usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez klienta Vouchera,
    c) usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mailowy Vouchera.
  2. Wymagania techniczne dotyczące korzystania z usług dostępnych poprzez Panel sprzedaży, są następujące: połączenie z siecią Internet; przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia Klienta dokumentów hipertekstowych udostępnionych w sieci Internet z włączoną obsługa języka Java Script: Google Chrome / Google Chrome Mobile w wersji 63 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 52 lub nowszej, Opera w wersji 58 lub nowszej i Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej lub lub innej przeglądarki kompatybilnej; posiadanie aktualnego, czynnego prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

§ 5. Zasady świadczenia usług droga elektroniczna oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Panel sprzedaży bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. W przypadku zakończenia przez Klienta korzystania z usług udostępnionych przy pomocy Panelu sprzedaży, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń z chwilą opuszczenia Panelu sprzedaży, z wyłączeniem usługi przesłania na adres e-mail Vouchera, która zostaje zakończona po przesłaniu Vouchera na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  2. Możliwość korzystania z usług:

a) usługa umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie przez Klienta Vouchera,

b) usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail Vouchera, uzależniona jest od złożenia zamówienia na Voucher, zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 6.

  1. Usługa przesłania na podany przez Klienta adres e-mail Vouchera następuje po zawarciu umowy sprzedaży Vouchera. Usługę umożliwiająca zawarcie umowy on-line (na odległość) poprzez zamówienie Vouchera Klient może rozpocząć i zakończyć w każdej chwili.
  2. Możliwość korzystania z bezpłatnej usługi: usługa umożliwiająca zapoznania się z ofertą Sprzedawcy jest każdorazowo wykonywana na indywidualne żądanie Klienta. Klient może w każdej chwili rozpocząć i zakończyć korzystanie z usługi. Wyjście ze strony internetowej na której znajduje się Panel sprzedaży oznacza rezygnację ze świadczenia przedmiotowej usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.

§ 6. Zawieranie umów kupna i sposób zapłaty

  1. W celu dokonania zamówienia należy dokonać wyboru Vouchera lub Voucherów dostępnych w Panelu sprzedaży, określić ich ilość, wybrać ew. dodatkowe parametry wymagane w formularzu, zaakceptować niniejszy Regulamin, Politykę Prywatności, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o pojawiające się na stronie komunikaty lub informacje. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających ich realizację, które w Panelu sprzedaży wskazane są jako pola wymagane.
  2. Całkowita wartość zamówienia i ostateczna cena zamówienia znajduje się w podsumowaniu płatności jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia przez Klienta.
  3. Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do płatności” nastąpi przekierowanie Klienta do systemu płatności internetowych celem dokonania zapłaty za zamówienie. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Systemu płatności online i aby jej dokonać, musi zaakceptować postanowienia Regulaminu Systemu płatności online.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest System płatności online. Dostępne są szybkie przelewy internetowe, blik oraz formy płatności następujących kart:
    ● Visa
    ● Visa Electron
    ● MasterCard
    ● MasterCard Electronic
    ● Maestro
  5. W momencie przekierowania Klienta do systemu płatności internetowej, powinien on niezwłocznie zainicjować zapłatę za Zamówienie. Zamówienie Vouchera pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Jeśli System płatności online nie odnotuje płatności za zamówienie w określonym czasie, zamówione usługi wracają do puli dostępnych usług, a jeśli pieniądze wpłyną po tym czasie, zostaną automatycznie zwrócone do Klienta. W celu ponownego zamówienia Voucherów należy wypełnić na nowo formularz zamówienia i wykonać płatność.
  6. Klient, który dokona skutecznej zapłaty, zawiera umowę sprzedaży. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest otrzymanie Vouchera na adres e-mail podany w formularzu Panelu sprzedaży.
  7. Dowodem zakupu jest Voucher wraz z przesłanym przez Sprzedawcę e-paragonem.
  8. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny za zakupioną Voucher, w przypadku zamówienia kilku sztuk, ceny poszczególnych Voucherów sumuje się. Łączna cena, jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez klienta wyborze sposobu płatności i ew. dostawy zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
  9. Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień — korzystania z usługi, w terminie i na warunkach oznaczonych podczas zakupu i na Voucherze.
  10. Błędnie podane dane w formularzu Klient może zgłosić Sprzedawcy celem ich skorygowania wysyłając wiadomość e-mailową na adres Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży lub kontaktując się z nim za pośrednictwem numeru telefonu.
  11. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego Sprzedawcy widoczny w stopce Panelu sprzedaży lub kontaktując się z nim za pośrednictwem numeru telefonu.
  12. Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za podanie przez Klienta danych błędnych lub nieprawdziwych.

§ 7. Odstąpienie od umowy

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania Vouchera, jeśli Voucher nie została jeszcze zrealizowana lub zarezerwowana Klient może odstąpić od umowy i zrezygnować z realizacji Vouchera bez podania przyczyn, zawiadamiając o tym Sprzedawcę na adres: wspolpraca@moonlightspa.pl i pod warunkiem dostarczenia dowodu zakupu wystawionego za dokonanie przedpłaty. Decydując się na rezerwację lub realizację Klient zgadza się na utratę prawa do odstąpienia od umowy przed upływem 14-dniowego terminu opisanego powyżej.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć każdą pisemnie zgłoszoną wolę odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia oraz zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy stanowiące równowartość najtańszego kosztu dostawy.
  3. Sprzedawca niezwłocznie po rozpatrzeniu woli odstąpienia od Umowy prześle Klientowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Wszelkie zwroty płatności dokonywane są drogą elektroniczną. Do zwrotów używany jest taki sam sposób zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodzi się na inny sposób zwrotu.
  5. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć umowę, wskazując ważną przyczynę. W tym celu niezwłocznie pisemnie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie na adres email, który użyty był do nabycia Vouchera i zaproponuje zamianę na równoważną usługę lub zwrot pieniędzy. O ile Klienta nie zgodzi się na zamianę, Sprzedawca zwróci do 7 dni od poinformowania Klienta o rozwiązaniu umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące Vouchera, której dotyczy umowa.
  6. Postanowienia § 7 Regulaminu stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§ 8. Zasady składania reklamacji oraz warunki reklamacji

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań aby usługi objęte Voucherem były świadczone bez wad i zgodnie z opisem usługi.
  2. W razie braku zgodności Vouchera z zawartą Umową Sprzedaży, Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługują uprawnienia określone w przepisach rozdziału 5A (art. 43a i nast.) ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
  3. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami albo Przedsiębiorcami korzystającymi z praw przysługujących konsumentowi rękojmia zostaje wyłączona.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Vouchera z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Vouchera do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.
  5. Voucher jest zgodny z umową, jeżeli:
    1. zgodne z umową pozostają w szczególności jej opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
    2. zgodne z umową pozostają w szczególności jej przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
    3. nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    4. występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:
      1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      2. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      3. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Vouchera z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 5 powyżej, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Vouchera odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 5 powyżej oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej jej cechy.
  7. Reklamacje należy kierować pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy, Zgłoszenie powinno zawierać Voucher, której dotyczy reklamacja. Do reklamacji należy dołączyć́ opis zaistniałej sytuacji.
  8. Każdą pisemnie zgłoszona wola reklamacji będzie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia doręczenia. Reklamacja może być składana w formie papierowej oraz elektronicznej maila:wspolpraca@moonlightspa.pl
  9. W przypadku braków w reklamacji (np. braku dołączenia Vouchera) Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta
  10. Powyższe postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku reklamacji usługi Świadczonej drogą elektroniczną. W takim przypadku Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

§ 9. Klauzula o danych osobowych

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przekazanych w formularzu rejestracyjnym jest Moonlight Spa Anna Odrzywołek, ul. Bonifraterska 2, 31-061 Kraków NIP: 677-227-34-97, zwany dalej: „Administratorem”. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: wspolpraca@moonlightspa.pl lub telefonując pod numer: tel: +48 784-689-785.
  2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest umowa pomiędzy Panią/Panem a Administratorem, zwana dalej: „Umową”, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji Regulaminu i dla wykonania której przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem Umowy.
  4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  5. Pani/Pana dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne tj do upływu terminu przedawnienia roszczeń.
  6. Administrator przekaże Pani/Pana dane odbiorcom zapewniającym oprogramowanie do sprzedaży, dostawcy platformy płatniczej za pośrednictwem, której może Pani/Pan zapłacić za nasze usługi, dostawcy oprogramowania do wystawiania faktur, podmiotom świadczącym obsługę księgową i rachunkową, W przypadku wysłania przesyłki drogą tradycyjną także: firmie świadczącej usługi kurierskie/pocztowe.
  7. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
  8. Ma Pani/Pana prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Administratora przysługuje Pani/Pana prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. W oparciu o Pani/Pana e dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

§ 10. E-paragon

  1. Warunkiem wydania E-paragonu jest wyrażenie przez Klienta zgody na jego otrzymanie.
  2. Klient wyraża zgodę na wydanie e-paragonu akceptując Regulamin.
  3. Klient otrzymuje dostęp do E- paragonu za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie przez Sprzedawcę E-paragonu na podany w zamówieniu adres e-mail w formie pliku PDF. Uzyskanie przez Klienta dostępu do czytelnej formy E-paragonu jest równoznaczne z wydaniem E-paragonu.
  4. W przypadku problemów z dostępem do e-paragonu Klient powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą.
  5. Sprzedawca może dodatkowo wysłać jednorazowe powiadomienie do Klienta na podany przez niego w zamówieniu nr telefonu w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i dostarczenia e-paragonu.

§ 11. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeks cywilny, Ustawa o Świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawa o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich wskazania i umieszczenia w Panelu sprzedaży. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się poprzedni regulamin (obowiązujący w chwili zawarcia umowy, zatem zmiana regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały wcześniej zawarte).
  3. Sprzedawca wskazuje, iż nie wprowadził u siebie Kodeksu dobrych praktyk w rozumieniu art. 2 pkt. 5 Ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U.2017.2070 t.j).
  4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest rzeczowo właściwy sąd powszechny dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Sprzedający informuje, że Klienci posiadający status Konsumenta mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a w tym z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z tych sposobów dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  6. Klienci posiadający status Konsumenta mogą korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową, która znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres poczty elektronicznej to: wspolpraca@moonlightspa.pl
  7. W przypadku wprowadzania zmian do Regulaminu, Klienci będą o nich informowani za pośrednictwem strony internetowej https://moonlightspa.pl/ przynajmniej z czternastodniowym wyprzedzeniem wraz z prośbą o zaakceptowanie postanowień zmienionego Regulaminu. Wszystkie Vouchera są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu nabycia Vouchera przez Klienta.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2025 roku.